• Al 11 jaar de online dakpannenspecialist
  • Klanten geven ons een 8.6/10 op Trusted Shops
  • Goedkoopste van Nederland
  • Spoedlevering mogelijk

Maandag t/m vrijdag bereikbaar op: 085-202 0520

Offerte aanvragen

Retour

Wat moet ik doen met pallets?

Statiegeldpallets blijven na levering bij u achter. Deze dient u zelf terug te brengen naar onze groothandel. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.

Ik wil mijn aankoop retour brengen?

Voor online aankopen kunt u binnen 14 dagen de bestelde producten retourneren. Hiervoor vragen wij u contact op te nemen met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail. U kunt de producten retourneren bij onze groothandel. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.

Wat zijn de retourkosten?

Eventueel bijkomende retourkosten zijn voor eigen rekening.

Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat nu?

Komt u erachter dat u het verkeerde artikel heeft besteld? U kunt tot 48 uur voor levering uw bestelling annuleren of wijzigen. Hiervoor neemt u contact op met één van onze medewerkers via chat, telefoon, WhatsApp of e-mail. Laat onze medewerkers weten wat u verkeerd heeft besteld en wat u daarvoor in de plaats zou willen hebben. Komt u na levering van de producten erachter dat u het verkeerde heeft besteld neem dan contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.

Ik heb te weinig besteld, wat nu?

Kom u erachter dat u toch te weinig artikelen besteld heeft? U kunt tot 24 uur voor levering uw bestelling annuleren of wijzigen. Hiervoor moet u contact opnemen met een van onze medewerkers via chat, telefoon, whatsapp of mail. Komt u na levering van de producten erachter dat u te weinig heeft besteld. Dan kunt u gemakkelijk de missende goederen online bestellen of neem contact op met een van onze medewerkers voor een offerte.

Hoe retourneer ik mijn bestelde producten?

Voor online aankopen kunt u binnen 14 dagen de bestelden producten retourneren. Hiervoor vragen wij u contact op te nemen met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail. Let op! U dient zelf deze producten te retourneren naar onze groothandel. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Het is mogelijk om uw geplaatste bestelling te wijzigen of annuleren tot 48 uur voor levering. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.